Testing bar

Κενό

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

13 Στυλιστικά Εγκλήματα


Και τι και αν οι περισσότερες διαβάζουμε τη Vogue, τη Madame Figaro και παρακολουθούμε fashion shows στα media; Είναι φορές -που, πίστεψε με δε το θες- περπατάς αμέριμνη στους κεντρικούς δρόμους του κέντρου και αντικρίζεις πολλά. Ω, ναι...πολλά.

Στυλιστικά εγκλήματα Α' βαθμού. Που μεταξύ μας, δε ξέρω αν είναι εξ αμελείας ή όχι, αλλά γίνονται και είναι βαριά. Μικρότερες κάναμε πολλα -ψέματα δε θα πω, ακόμα θυμάμαι εκείνη τη ροζ σκιά μέχρι το φρύδι- αλλά μεγαλώνοντας υποτίθεται μαθαίνεις!
Ή μήπως όχι;
  1. Κολάν
    Ότι πιο άνετο και ευκολοφόρετο για μας τους μήνες του χειμώνα. Είναι μάλιστα τόσο βολικό που μπορούμε να το φορέσουμε σχεδόν σε κάθε περίσταση! Μη ξαναδώ όμως, στενό κολάν που διαγράφει τόσο έντονα καμπύλες...με κοντό μπλουζάκι on top. Οχι ρε κορίτσια, όχι! Ναι προφανώς είναι "sexy" (ή trashy αν θες), αλλά αν δε θες να μοιάζεις με εξωτική χορεύτρια πριν τη "βάρδια" της...πέτα ένα oversized πουλοβεράκι απο πάνω. Αι γεια σου.
  2. Όλα στη φόρα
    Αποφάσισες να βάλεις ανοιχτο(ύτσικο) ντεκολτέ...και κάπου εκεί τα πήρε όλα η μπάλα. Φόρεσες το hot shorts σου και η μπλούζα που ήδη έχεις επιλέξει (με το ντεκολτέ ντε) έχει ομολογουμένως, κάποιο πρόβλημα με τις τρύπες. Βλέπεις...είναι και ξω-πλατη. Και αναρωτιέται φίλη μου...αν ήθελες να μην αφήσεις τίποτα ακάλυπτο, γιατί δεν έβαλες κατευθείαν το μαγιό σου; Βασικός κανόνας του classy:
    Βγάζουμε ένα-ένα, με τη σειρά τα κάλλη μας. Στο outfit θα έχουμε ή τη πλάτη μόνο έξω, ή ντεκολτέ, ή πόδια. Αν είναι όλα μαζί...παίρνεις αντιηλιακό και πας παραλία.
  3. Το σωστό ύφασμα
    Πήρες ένα τέλειο μαύρο φόρεμα προχθες -το γνωστό μικρό. Σκέφτεσαι, έχει απλή γραμμή...το φοράω και πρωί. Είσαι σίγουρη; Το ύφασμα που ψιλογυαλιστερ-ίζει και σατεν-ίζει το βλέπεις (ελπίζω όταν το αγόρασες να το είδες στο φως και όχι κάτω απο τα σκοτάδια της ψυχαναγκαστικής ανάγκης σου για shopping); Ενα τέτοιο ύφασμα, φίλη μου, όσο απλό και να είναι το κόψιμο του ρούχου δε θα το βάλεις το πρωί με τον ήλιο! Εκτός και αν θες να φαίνεσαι κουμπαροσυμπεθέρα που το σκασε απο γάμο :)
  4. Σωστά Ύψη στα τακούνια σου
    Ας υποθέσουμε ότι παραείσαι petite -όχι δεν είμαι ρατσίστρια, μιας και εγώ το μπόι μπόλικο δε το έχω. Εκείνο το 14ποντο τι το'θελες καρντιά μου; Που φαινόταν πιο ψηλό απο σένα. Που πρώτα βλέπεις το παπούτσι και μετά εσένα! Φίλη μου, κανόνας πρώτος στα πάντα -και στη μόδα- είναι η ισορροπία! Αν η μητέρα φύση ξέχασε να σου δώσει μερικούς extra πόντους σε ύψος, μη τους ψάχνεις στα ψηλοτάκουνα. Οχι, τίποτα άλλο...επιβεβαιώνεις και το Freud. Φόρεσε ένα 10ποντο, είναι αρκετό. Οχι πολύ πλατφόρμα, όχι δίπατο και τρίπατο στο μπροστινό μέρος και κοιτάξου στο καθρέφτη. Να φαίνεσαι εσύ, όχι αυτό!
  5. Ξε-θάψιμο της ντουλάπας της γιαγιάς 
    Ανοίγεις τη ντουλάπα σου και πιάνεις μπλουζάκι αγνώστου ταυτότητας. Πριν βιαστείς να σκεφτείς για UFO, θυμήσου εσένα εν έτη 2003-04, κάπου μεταξύ γυμνασίου και λυκείου. Αν κάνεις εικόνα αυτό, θα δεις και τη μπλούζα. Το κακό...δεν είναι ότι υπάρχει ακόμα στη ντουλάπα σου -το θες ένα ξεκαθάρισμα όμως μεταξύ μας-, το χειρότερο είναι ότι τη φοράς τελικά! Οχι!!!! Οχι, γιατί τα ξεβάμματα (τύπου είμαι βρώμικη) και τα στρας ανήκουν σε άλλη 10ετία και εσύ μοιάζεις να ταξίδεψες στη μηχανή του χρόνου. Οχι, λέμε! 
  6. Λατέρνα μου, εσύ 
    Κοίτα να δεις...και εγώ είμαι μπιχλιμπιτζού -άπειρα όμως. Εχει διαφορά όμως αυτό απο το να παριστάνεις τη κρεμάστρα μπιζού. Το έβαλες το ζευγάρι statement earrings...αυτή τη κολιεδάρα στο λαιμό γιατί μου τη πρόσθεσες; Και το ασημί βραχιόλι στο χέρι; Τι είπαμε πιο πάνω; ΙΣΟΡΡΟΠΊΑ! Μεγάλα σκουλαρίκια; Αδειος λαιμός. Εντυπωσιακό κολιέ; Τίποτα στα αυτιά! Οφ!
  7. Τα λάθη του midi 
    Πρώτο μπόι δε σε λες...και όμως έχεις φαγωθεί να βάλεις midi (ναι, σε καταλαβαίνω)! Μη το βάλεις το έρμο με flats...Αυτό. 
  8. Guest εμφάνιση: Σουτιέν
    Ναι ξέρω ότι φοράς σουτιέν -όλες το κάνουμε...χρειάζεται όμως να μου το δείχνεις; Τα σκηνικά είναι γνωστά. Στραπλες με τις τιράντες του σουτιέν απ'έξω. Αν ήθελε ο fashion κοσμος μια μπλούζα με τιράντες δε θα την έλεγε strap-less! Stick to the name!
    Ξώπλατο με το σουτιέν να σε χαιρετάει μέσα απο τη τρύπα του top. Ενα μεγάλο όχι! Υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένα σουτιέν για αυτά τα "θέματα", ακόμα και σιλικονάτες cups. Σου προτείνω να κάνεις μια έρευνα αγοράς! C-thru μπλούζα με το μαύρο ή κοκκινο εσώρουχο σου να μας κλείνει το μάτι. Στιγμές απείρου καλλους. Ευχαριστούμε.
  9. Λευκό παντελόνι + Κόκκινο String
    Θα σου πω την αλήθεια...Ενα πρόβλημα με τα εσωρουχα το εντοπίζουμε. Ιδιαίτερα με αυτά τα χρωματιστά. Είναι σα να μας λένε πως τα μπεζ και τα λευκά παντελόνια (εκείνα τα λεπτά υφασμάτινα ιδίως) ταιριάζουν γάντι με το χρωματιστό stringάκι που αγόρασες προχθες. Και φυσικά να διαγράφει! Δε ξέρω ποιο είναι χειρότερο σ αυτή τη περίπτωση. Η εσκεμμένη αυτή "αποκάλυψη" ή όταν είσαι όντως ανίδεη για το πόσο φαίνεται το εσώρουχο σου μέσα απο το skinny ανοιχτόχρωμο παντελόνι σου. Oh, oh...
    Σ' αυτές τις περιπτώσεις. μείνε στα μπεζ βρακάκια φιλενάδα.
  10. Λάθος fits
    To έχουμε πάθει όλες, θαρρώ. Μέχρι να μάθουμε τουλάχιστον. Πόσα ρούχα μπορεί να έχουμε δοκιμάσει (ή και πάρει τελικά) ενώ η γραμμή τους δεν ήταν η πλέον κολακευτική για το δικό μας σωματότυπο; Οσο και να μας αρέσουν τα boyfriend jeans (πχ) αν έχουμε έστω και λίγη περιφέρεια, μας τη τονίζει. Οσο και αν τρελαινόμαστε για τα oversized tops αν είμαστε σχήμα σώματος "μήλο", απλά δεν είναι για μας. Πειραματίσου πρώτα, και μην παρασύρεσαι απο το πως φαίνεται ένα ρούχο σε άλλη. Το θέμα είναι πως θα "καθίσει" σε σένα.
  11. Λεπτό Μπεζ καλσόν
    Ένα topic στο οποίο οι γνώμες διίστανται. Η δική μου μάλλον, κλίνει περισσότερο προς την αρνητική μεριά. Το λεπτό μπεζ καλσόν...το θεωρώ αντιαισθητικό και περιττό. Το χειρότερο θέαμα βέβαια είναι όταν φοριέται το χειμώνα. Με το strapless μικρό μαύρο σου φόρεμα και τη 12ποντη γόβα. Αυτό το καλσόν-απλά- δεν είναι για το χειμώνα! Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι γενικώς για τίποτα και καλύτερα αντί για αυτό...μη φοράς καθόλου. 
  12. Brands, only
    Ok, λατρεύεις DKNY, Βurberry και Calvin Klein. Τόσα labels πάνω σου, όμως...σοβαρά; Οχι δε φαίνεσαι cool, όχι δε σε ζηλεύουν... Περισσότερο με εικόνα απο το free market του Milano μοιάζεις και σε ποιότητα μάλλον...δεν αγγίζεις. Σε όλες μας αρέσουν τα επώνυμα, αλλα άλλο να σ'αρέσουν τα ρούχα τους και άλλο να σ'αρέσει να ξέρουν οι άλλοι ότι (μπορείς και) τα φοράς. 
  13. Too much Make Up
    Είναι εκείνες οι φορές που συναντάς μια κοπέλα και αισθάνεσαι πως αν τη φυσήξεις, θα σηκωθεί απο τη μούρη της όλη η έρημος και η σκόνη της Σαχάρας. Οχι...κολακευτικό, δε το λες. 




17 σχόλια:

  1. αχ πόσο διασκεδαστικό post! αυτό με το μπεζ καλσόν ειλικρινά δεν το αντέχω!! και αυτά τα ψηλόμεσα ... καλό χαντάκωμα για μερικές μερικές (γκουχου γκούχου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι......δε μπορώ παρα να συμφωνήσω μαζί σου 1000% και για τα δυο.
      Χαίρομαι που συμφωνείς...κ επειδή ακριβως, λάθη είναι κ πιθανόν στο παρελθόν ή καμιά φορά και στο παρόν να τα κάναμε και εμεις (σίγουρα!) είπα να το διακωμωδήσω λιγουλάκι ;)
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ αλλη μια φορά για τα ωραία σχόλια σου!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Τέλεια!
      Απορω που ακόμα δε βρέθηκε κάποια να φέρει αντίρρηση για το μπεζ καλσόν...χεχε

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχ υπέροχο ποστ Μαίρη μου! Και ναι αισθάνομαι καλά γιατί το μόνο που έχω κάνει είναι νομίζω πως κάτι μου πάει, να μη το δοκιμάσω και στη συνέχεια μένει στην ντουλάπα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά...αυτό, το κάναμε όλες!!!!!
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο Χριστίνα μου :)

      Διαγραφή
  4. Το κοκκινο string μεσα απο λευκο παντελονι ε ποτε !!!!!!! Εγω δε αντεχω animal print απο την κορυφη εως τα νυχια η πανω η κατω δε γεννηθικες και στη ζουγκλα κοριτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαιρη ετοιμαζω και εγω blog σε λιγες μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα! γέλασα πάρα πολύ! Πολύ ωραίο post και με πολύ χιούμορ, εμένα πάλι μου αρέσει το καλσόν στο χρώμα του δέρματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Γι αυτό ακριβώς είπα ότι οι γνώμες διίστανται! Ασε που δεν αντιλέγω ότι μπορεί, τελικά να φορεθεί σωστά...δε προτρεπω να βγαίνουμε στους δρόμους χειμωνιάτικα με το πόδι γυμνό. Πολύ σκληρό για τοσο κρύο! μπρρρρ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ! Σε ευχαριστώ για το comment!
      Kαλως ήρθες στο InMaryLand :)

      Διαγραφή
  7. Ομολογώ οτι έχω φορέσει αρκετές φορές καλσόν στο χρώμα του δέρματος...όταν ήμουν πιτσιρίκα βέβαια.. Προσωπικά δεν το βρίσκω άσχημο αν το δω φορεμένο σωστά, και δεν είχα ιδέα οτι θεωρείται λάθος στον κόσμο της μόδας!!!! Σε όλα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marina, αυτό με το μπεζ καλσόν όλες το κάναμε! Και πολλά αλλα....μάλλον! :)
      Καλως σε βρήκαμε, se ευχαριστω για το σχόλιο! Φιλια!

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχαχαχαχ αυτό για τα μπιχλιμπίδια είναι για μένα;Με ξεκουδούνισες,αλλά δεν έχεις κι άδικο!Μια φορητή λατέρνα είμαι πολλές φορές.Κάνω προσπάθειες όμως να διορθωθώ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..όλες λίγο πολύ είμαστε λατέρνες! Εγώ ανοιξη-καλοκαιρι έχω βάροοοοοοος στο καρπό μου απο τα κουδουνίζοντα βραχιολάκια μου! Αλλά δε τα αποχωρίζομαι!

      Διαγραφή
  9. Να σου πω... Αυτό με το καλσον στο χρώμα του δέρματος μου αρέσει... Είναι για την εποχή που δεν υπάρχει περίπτωση να βάλεις μαύρο καλσόν γιατί δεν είναι χειμώνας, αλλά και ούτε καλοκαίρι που να βάλεις ανοιχτό παπούτσι με γυμνό πόδι... Σε όλα τα άλλα θα συμφωνήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα