Testing bar

Κενό

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Dry Shampoo...και έσωσες το μαλλί σου!


Και κάπου στη μέση ενός πρωινού που ξεχύθηκα στην αγορά με σκοπό το άχρηστο shopping (πόσο το αγαπώ αυτό το άχρηστο θα το συζητήσουμε μια άλλη στιγμή), μπήκα στο H&M και το μάτι μου έπεσε στο ολοκαίνουριο refreshed τμήμα καλλυντικών του που έχει...της Παναγιάς τα μάτια!

Ψέματα δε θα σου πω...
Για ένα απλό travel bottle των 100ml μπήκα...και βγήκα με διάφορα extra μπαρμπαδέλια στη τσάντα μου. Ένα απο αυτά ξεχώρισα, όμως, και σου λέω με βεβαιότητα πως ήμουν σίγουρη πως μόλις είχα κάνει μια ΠΟΛΥ καλή επένδυση!

Τι είναι όμως το Dry Shampoo;

Είναι αυτό το σαμπουάν το οποίο δε χρειάζεται ξέβγαλμα. Βρίσκεται κατα βάση σε μορφή σπρέυ, προσφέρει στα μαλλιά "δεύτερης μέρας" λάμψη, όγκο (Ω!Ναι!) και κίνηση όπως τα φρεσκολουσμένα, ενώ απορροφά τη λιπαρότητα στο πι & φι!...Φυσικά, σε σώζει και απο εκείνα τα πρωινά που μετανιώνεις που δε λούστηκες το βράδυ πριν πέσεις για ύπνο και ας βρισκόσουν μεταξύ ξύπνιου και σταδίου REM απο τη κούραση.

Κάπου εδώ...μου έρχεται η φράση MUST HAVE θέλω να σου πω -και νομίζω πως θα συμφωνήσεις!


Οι 4 βασικοί κανόνες του Dry Shampoo:
  • Μη το χρησιμοποιείς μόνο σε μαλλιά "δεύτερης μέρας". Η ιδιότητα του να δίνει όγκο το καθιστά απαραίτητο για όλες εμάς με λεπτή τρίχα που πολεμάμε συχνά με τη λακ και ναι, έχει καταντήσει εκνευριστικό!
  • Μη ψεκάζεις το προιόν αρκετά κοντά στα μαλλιά σου. Τα θαμπώνει και δημιουργεί κηλίδες τύπου λεκέδες. Αν συμβεί το παραπάνω...απλώς βούρτσισε ομοιόμορφα και...μην πανικοβάλλεσαι!
  • Εφάρμοσε το προιόν μόνο στη ρίζα και κατα μήκος της τρίχας χρησιμοποιώντας μια βούρτσα. Στις άκρες είναι περιττό να γίνει χρήση του dry shampoo καθώς δεν υπάρχει "κίνδυνος" λιπαρότητας και ίσως κάνει τα μαλλιά σου πιο ξηρά τελικά. 
  • Παν μέτρον άριστον! Δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις το προιόν σε μεγάλη ποσότητα. Ξεκίνα απο τις ρίζες των μαλλιών σου με μικρές ποσότητες...αλλιώς σε βλέπω να μοιάζεις με χιονισμένη βουνοκορφή.
Όσον αφορά το δικό μου Dry Shampoo απο το κατάστημα της H&M...δοκιμάζοντάς το, μερικές -αναγκαίες- φορές, είμαι ήδη ενθουσιασμένη!

Αρχικά η αίσθηση μοιάζει πως έχεις βάλει μια λακ που επιτρέπει τη κίνηση χωρις να κοκκαλώνει το μαλλί. Δημιουργεί μια "θαμπάδα" στη ρίζα αφού έχει απορροφήσει (αμεσότατα) τη λιπαρότητα, προσθέτει ικανοποιητικότατο όγκο μιας και πλέον το χρησιμοποιώ λιγουλάκι και μετά απο ένα regular λούσιμο...και διατηρεί τα μαλλιά μου σε πολύ καλύτερη κατάσταση απο όσο θα ήταν...μιας και είναι ίσια, τα πιάνω συνέχεια...και το αποτέλεσμα αυτών των δυο το ξέρετε....
Greezy! We don't like it.

Kοινώς δηλώνω κατενθουσιασμένη! Και εγώ, και η αδερφή μου και όλες μου οι φίλες τις οποίες με το ζόρι ψέκασα. #Guilty

Βρες το προιόν θαύμα εδώ, με μόλις 3,99€!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα