Testing bar

Κενό

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Που θα βρεις την Drew τσάντα...τύπου CHLOE και πως θα τη φορέσεις!


Κάποιες έχουν φετίχ με τα παπούτσια...εγώ δεν ανήκω σ αυτή τη κατηγορία. Εγώ έχω φετίχ και(!) με τις τσάντες! Βεβαίως. Τις πολυαγαπημένες μου τσάντες, τις οποίες θέλω να σου πω πως τις προσέχω σα κόρη οφθαλμού.

Η παράνοια της υπερπροστατευτικότητας μου φτάνει στο σημείο να έχω πάντα μια extra καρέκλα έξω όταν κάθομαι σε ένα μαγαζί για να βάλω τη τσαντούλα μου. Μη τυχόν και βγεις μαζί μου και τη πατικώσεις με τη δικιά σου απο πάνω. Ευτυχώς έχω φίλες με κατανόηση και μ'αγαπάνε...παρά τα ελαττώματα και τους...ψυχαναγκασμούς μου βεβαίως, βεβαίως.


Η τσάντα που απο τότε που βγήκε έχω πάθει κοκο-μπλόκο μαζί της είναι η DREW της Chloe. Τι να σου πω γι' αυτή τη τσάντα; Δεν έχω λόγια. Είναι κλασική, είναι elegant, πάει παντού και με όλα, σε γυρνάει μερικές δεκαετίες πίσω -κάπου στα 70s...μα κυρίως είναι υ-περ-στυ-λά-τη!



Φόρεσε τη με τα ριχτά φορεματάκια σου, χειμώνα-καλοκαίρι! Extra τέλεια με τις μακριές σου πουκαμίσες ή ιδανικά με το αγαπημένο σου πουκαμισοφόρεμα.



Με ένα super κλασικό look η drew θα είναι το κερασάκι στη τούρτα! Πιστεύεις ότι κάποια άλλη θα ταίριαζε καλύτερα;


Οι fluffy, cozy καταστάσεις έρχονται σε τέλεια αντίθεση με τη σοβαρότητα του στυλ της drew. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τη φοράς και να νιώθεις άνετη! Ανετη, και classy!


Kαι με τη casual εκδοχή σου φοριέται...παρέα με τα sneaker σου!


Ενώ το επισημο dress code της πάει εξίσου πολύ, είτε διαλέξεις μια σε έντονες αποχρώσεις είτε μια σε πιο nude χρώματα.

Είναι girly....


Είναι και σοβαρή!


Φοριέται τέλεια με το poncho σου σε κάθε του style, ενώ...


Συνδυάζεται αρμονικά με το 70s φόρεμα σου!


Στο ουδέτερο αυτό χρώμα κερδίζεις πρακτικότητα, γιατί θα τη συνδυάσεις με ΚΑΘΕ σου outfit.


Eνώ σε κόκκινο θα την απογειώσεις όταν τη φορέσεις με ασπρόμαυρες ρίγες στο look σου.


Τώρα θα μου πεις...πως να τη πάρω κούκλα μου αφου ειναι και του πανακρίβου! Ναι, βεβαίως. Είναι. Δε διαφωνώ. Γι αυτό σου βρήκα τέσσερις υπέροχες τσαντούλες τύπου drew, πρώτον για να χοροπηδήξουμε όλες ενθουσιασμένες και δεύτερον για να μου ξαναθυμήσω το πόσο χαζή ήμουν που δε πήρα εκείνη την "τύπου" drew, που είχα βρει στην Ιταλία σε αυθεντικό δέρμα με μόλις 25€. 

Γι' αυτό φιλη, άρπαξε εσύ την ευκαιρία τώρα...για να μη χτυπάς το κεφάλι στο τοίχο αργότερα:

Bρες την εδώ

Βρες την εδώ

Βρες την εδώ
Βρες την εδώ

Εγώ λέω να το σκεφτούμε κορίτσια. Και αν με ρωτάς θα επέλεγα μεταξύ 1ης,3ης,4ης κ 5ης. Οχι γιατί δε μ'αρεσει η τσαντούλα του asos, αλλά να...στη δική μου ντουλάπα έχει μαζευτεί πολύ μαύρο. Οποτε το χαλαρώνω στα αξεσουάρ.
PS.
Για σένα που ενδιαφέρεσαι για την αυθεντική chloe, ρίξε μια ματιά εδώ.
Αντε, τσαντο-ερωτευτήκαμε πάλι!



4 σχόλια:

  1. Αχχχ η απόλυτη τσάντα όμως!
    Απο τις προτάσεις σου μου άρεσε η 1η κ η 3η!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Sophie! Και εγώ η αληθεια ειναι θα συμφωνήσω με τις προτιμήσεις σου ;)

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη τσαντούλα! Πρό παιδιών είχα μεγαλύτερο κόλλημα με τις τσάντες --- αλλά και τώρα όταν βρω χρόνο να ασχοληθώ μου αρέσουν αθεράπευτα! Ευτυχώς που υπάρχουν και αναρτήσεις σαν την δική σου και ενημερώνομαι! όντως πανέμορφη τσάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι που σ'αρεσε! Και ναι...ο τσαντοέρωτας είναι αθεράπευτος! :)

      Διαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα