Testing bar

Κενό

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

My X-mas Discoball Nails!



Και επιτέλους σήμερα έφτασε η μέρα για να πάω να κάνω τα νυχάκια μου!
Είχα σκοπο να τα κάνω νωρίτερα, πριν τη μέρα των Χριστουγέννων αλλά μου το κάναν δωράκι για σήμερα και δε μπορούσα -φυσικά!- να αρνηθώ!

Να σας πω αρχικά, ότι το ινστιτούτο που επισκέφτηκα, το Beauty Bar (Πασαλίδη 72, Καλαμαριά), το γνώριζα μόνο ονομαστικά και δεν είχε τύχει να το επισκεφτώ κάποια άλλη φορά. 

Αρχικά με ενθουσίασε ο χώρος!!!


Τα βερνικια μας περιμένουν!








Δε θυμίζει άλλα παρόμοια ινστιτούτα ομορφιάς και έχει δική του προσωπικότητα. Είναι ζεστό με αρκετές μοντέρνες πινελιές στη διακόσμηση του.
Μου άρεσε ιδιαίτερα το γκρι που επικρατούσε "μπερδεμένο" με μεταλιζέ αποχρώσεις και παρόλη τη ψυχρότητα που συνήθως μπορεί να σου βγάζει αυτό το χρώμα, μόνο cozy σε κάνει να νιώθεις στο Beauty Bar.



Ο χώρος για τις δημιουργίες


Στο παρελθόν έχω πάει σε αρκετούτσικα ινστιτούτα manicure/pedicure και μπορώ να πω πως δεν έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη. Σημασία για μένα, δεν έχει μόνο η δουλειά που θα σου κάνουν μα και η εξυπηρέτηση. 


Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ευγενικό και ευχάριστο προσωπικό. Φυσικά δε μπορείς να έχεις χημεία με τον καθένα, μα τα δυο αυτά χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα για οποιονδήποτε εργάζεται στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Τα κορίτσια ήταν παραπάνω απο ευγενικά και ευχάριστα! Δεν ήταν μόνο η συμπεριφορά τους σε μας, ως πελάτισσες αλλά και μεταξύ τους.
Το να μπεις σε ένα χώρο όπου οι εργαζόμενοι φαίνονται ευχαριστημένοι και έχουν καλές σχέσεις, βγάζει θετική διάθεση και προς τα έξω και αυτό...προσθέτει bonous στο όνομα του κάθε brand!

Οσο για τα νύχια μου... εντάξει, τι να σας πω!


I'm_in_love

Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό απο τα συνηθισμένα μου (σκούρες αποχρώσεις ή γαλλικό) και αποφάσισα να βάλω λίγο στρας στη ζωή μου -αφού δεν ενδέχεται να πέσει πουθενά αλλού, χεχε.

Το αποτέλεσμα ήταν μια εκπληκτική Χριστουγεννιάτικη Discoμπαλα -όπως την αποκάλεσα- στα νύχια μου και απο το μεσημέρι είμαι ενθουσιασμένη (τι σου κάνει ένα νύχι)!!!
Έκανα μια υπόλευκη βάση (όπως το λευκό γαλακτερό του γαλλικού) με χρυσόσκονη, έτσι για να δώσει το απαραίτητο γιορτινό touch!



Στο Beauty Bar



Nailfie 


PS.

Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τη Στεφανία που πέρα απο εξυπηρετικότατη και γλυκύτατη κοπέλα ήταν και πολύ καλή παρέα!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα, το μόνο σίγουρο!





xxx MaryS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα