Testing bar

Κενό

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Today's Look: Oversized Sweater with my New Booties!!!



Να μαστε πάλι λοιπον, μετά απο μερικές μέρες τεμπελιάς!
Χθες, που λετε... πήγα μια βόλτα στο εμπορικό κέντρο της πόλης μου, Mediterranean Cosmos. . . και το μετάνιωσα!

Είχε τόσο κόσμο, τόση φασαρία...τέτοιος πανζουρλισμός!
Είναι λες και σφύριξαν "πόλεμο" και τρέξαν αλαφιασμένοι για τα απαραίτητα "εφόδια".
Είχα και εγώ την ψευδαίσθηση ότι θα το βρω πιο χαλαρό...αλλά διαψεύτηκα  πανηγυρικά.

Παρόλα αυτά, αφού έκανα τον κόπο απο την άλλη άκρη της πόλης να το επισκεφτώ, ειπα να κάνω μια βόλτα και τελικά δε μου έκανε τόσο κακό αφού τελικά ενθουσιάστηκα με τις αγορές μου -τις οποίες δεν είχα σκοπο να κάνω αλλά αυτό...είναι μια άλλη ιστορία!

Αγόρασα, λοιπον, δυο πολύ ωραία πραγματάκια σε πάρα πολύ καλές τιμές και γι'αυτό λέω σήμερα να τα τιμήσω!!

Υιοθέτησα ένα ζευγάρι chelsea ankle boots σε suede απο H&M και ένα υπέροχο oversized πουλόβερ σε off white απόχρωση το οποίο βρήκα σε προσφορά 15€ (αρχική τιμή 40€)!!!


Έτσι, λέω σήμερα μιας και το κρύο είναι επιεικώς τσουχτερό να τα συνδυάσω με ένα leggings με λεπτομέρειες και το αγαπημένο μου παλτό!

  • Off White Oversized Sweater (δυστυχώς δε μπόρεσα να το βρω στο site αλλα σας βάζω να δείτε ένα αρκετά παρόμοιο!)

H&M


  • Leggings 


Mango



  • Coat


Isabel Marant





Και φυσικά τα αξεσουάρ...με τα αγαπημένα μου καινούρια chelsea booties :)





H&M







Zara






Pull & Bear






Mac Sheen Supreme Lipstick




Και το αγαπημένο μας ζευγάρι δερμάτινα γάντια για να ζεσταθεί το κοκαλάκι μας!











xxx MaryS.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα