Testing bar

Κενό

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

About...


Πάθος με τη μόδα, τη δημιουργικότητα, το minimal και φυσικά το shopping!

Είμαι η Μαίρη και αν με ρωτήσεις ποια είμαι & με τι ασχολούμαι δε θα σου δώσω μια απάντηση. Είμαι blogger, visual merchandiser, ψυχολογος, μουσικός, editor, εκπαιδευόμενη στο HR, social media expert, ονειροπόλα, shopaholic, επιρρεπής στη τρέλα (αυτό πάρτο όπως θες)...η λίστα ατελείωτη.

Αν με ρωτήσεις τι θα διάλεγα απο όλα αυτα...επίσης δε θα μπορούσα να σου απαντήσω.
Είμαι όλα σε ένα. Το ένα επηρεάζει το άλλο...και δίνουν κάθε φορά διαφορετικό αποτέλεσμα. Με βοηθά να προσαρμόζομαι, να σηκώνομαι όταν η απαισιόδοξη φύση μου με τραβά στα τάρταρα.

Οταν τελείωνω λοιπον με όλα αυτά...και έχω χρόνο, είμαι εδώ και μοιράζομαι μαζί σας fashion ευρήματα, νέα, outfits, ανησυχίες και...ιδέες της στιγμής!
Και εσύ...απαντάς και ξεσηκώνεσαι όπως μου λες...
Και ποσο μ'αρεσει αυτό! Να ξεσηκωνόμαστε μαζί!
Να σε βάζω σε σκέψη. Να σε "σπρωχνω" να κάνεις την αλλαγή.



Contact me or Follow me:


maryspathari1989@gmail.com



xxx MarysS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα