Testing bar

Κενό

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

InMaryLand's Favorite Creative People


Απο μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου στις καλοκαιρινές διακοπές με τους δικούς μου, για να με πείσει ο πατέρας μου να πάω βόλτα μαζί τους (το έπαιζα δύσκολη) μου έλεγε την χαρακτηριστική ατάκα (που πάντα όμως έπιανε!):

"Ελα, πάμε... έχει και μπιχλιμπίδια!!!"

Κάπου εκεί, εκσφενδονιζόμουν απο το κρεβάτι μου, για να ντυθώ και να πάω ενθουσιασμένη στα στενά σοκάκια γεμάτα τουριστικά και όχι μόνο και να ερευνήσω ένα ένα κάθε μικρό ή μεγαλύτερο μπιχλιμπιδάκι...

Μεγαλώνοντας, όχι... δεν άλλαξα ως προς αυτό!
Το αστείο μάλιστα είναι ότι πλέον ακούω αυτή τη χαρακτηριστική ατάκα όχι απο τον μπαμπά μου...αλλά απο το φίλο μου -χαχα!

Η διαφορά σήμερα όμως, είναι πως δεν εκτιμώ μόνο το αποτέλεσμα της μπιχλιμπιδιάστικης τσαχπινιάς...αλλά και τους ανθρώπους που με χαρά, φαντασία και μπόλικο μεράκι κάνουν θαύματα μέσα στα workshops τους!

Στο InMaryLand έχουμε εδώ και καιρό ξεχωρίσει κάποιους απο αυτούς...και η λίστα μεγαλώνει καθημερινά! Είναι πολύ σημαντικό που ακόμα και σήμερα, σε μια εποχή τόσο δύσκολη...υπάρχουν νέοι άνθρωποι με τόση δημιουργικότητα και αισιοδοξία που φτιάχνουν μικρά θαύματα κάθε μέρα χαρίζοντας θετική διαθεση σε όλους εμάς τους υπόλοιπους που παρακολουθούμε.


Here's InMaryLand's Favorites:


Manolia's Art


Erica Lefteri Jewelry


Πριγκιπάκια στο Πριγκιπώ


Sparkling Wishes


Eva Mark


Αrt of π 


Miss Rope


Mesdames


Princess Gallery


Fly with Μister Ματης


Mcs Jewellery


Θα μπορούσα να βάλω άπειρα ακόμα...και έτσι δε θα τελειώναμε ούτε αύριο!!!

Εγώ είμαι στη διαδικασία να κανονίσω τις παραγγελίες μου -τώρα με τις εκπτώσεις μάλλον με έπιασε το υπερκαταναλωτικό μου- και φυσικά δε θα μπορούσα να μην επενδύσω στα αγαπημένα μου μπιχλιμπιδάκια!!!


PS. 

Το καθένα απο τα παραπάνω μπορείτε να το βρείτε στο facebook. Για τιμές και παραγγελίες δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε προσωπικά μαζί τους!



xxx MaryS.

2 σχόλια:

  1. Μεγάλη υπόθεση το μεράκι!!! Ευχαριστούμε για τις παρουσιάσεις, κάποια κομμάτια είναι πολύ ενδιαφέροντα. Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Δήμητρα μου!
      Εχω μεγάλη αδυναμία στα χειροποίητα :D

      Διαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα