Testing bar

Κενό

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Today's Look: I need a * Burgundy * Love!

Καλημέρα φίλες μου!

Έχει γίνει κάτι με το καιρό και μια έχει ήλιο, μια βροχή, μια καταγάλανο ουράνο μια...ατελείωτη μαυρίλα! Μας τα έχει χαλάσει γενικώς και απο ότι άκουσα προβλέπονται χειρότερα, οπότε λέω η σημερινή outfit πρόταση να περιλαμβάνει μήκος, όγκο και knit items.

Κεντρικό χρώμα στην εμφάνιση μας θα είναι το burgundy που είναι top για το χειμώνα (αφού την άνοιξη τη βλέπω να αργεί) και φυσικά απο τα αγαπημένα μας! Kαι τι καλύτερο απο το να το συνδυάσουμε με το μαύρο..!;

  • Coat

Ζara

  • Dress


Mango


  • Shoes (τα αγαπημένα μου Chelsea!)


Dune Padre


Και φυσικά τα αγαπημένα μας Αξεσουάρ...


Mum's 








Causse Gantier




Sparkling Wishes Necklace



Mε τελευταία (βουργουνδί φυσικά) πινελιά...



Nars Lipstick Sexual Healing 0.12 oz



xxx MaryS.


8 σχόλια:

  1. Cozy αποτέλεσμα μου μυρίζει!
    Πολλά φιλιά από το νεοσύστατο Mademoiselle-rania.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς ήρθες mademoiselle Rania!!!!
      Καλώς ήρθες και γενικά στο fashion blogging :)
      Κ μεις στο Maryland φρεσκαδούρες είμαστε...μετράμε μόλις 1.5 μήνα!
      Σε ευχαριστ'ω για το σχόλιο σου στο post μου
      Ελπίζω να βρεις ενδιαφέρονται πραγματακια στο ΜaryLand
      Enjoy!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ζεστό και στιλάτο!!! Τέλειο!!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια. Mammy in the city
    http://mammyinthecity.tk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Το πολύ ζεστό ηταν απαραίτητο στους 0 βαθμους <3
      Μπρρρρρ...

      Διαγραφή
  3. Μμμμμ ναι! Εγώ τα λέω όλα αυτά τα cozy, τα άνετα χαχόλικα και μου αρέσουν πολύ! Και σε συνδυασμό με την πρόσφατη ανάρτησή σου για το σύνδρομο της barbies ναι το άνετο και casual ντύσιμο μας φέρνει πιο κοντά στους ανθρώπους γιατί μας κάνει πιο προσιτούς και συμπαθητικούς. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι είναι Χριστίνα μου! Το άνετο και το απλό πάντα είναι πιο προριτό...και προσωπικά να σου πω δεν ήμουν και ποτέ του επιτηδευμένου.
      Με αγχώνει λίγο να είμαι ειλικρινής :P
      Οσο για τα #cozy είναι τόσο τέλεια!!!! Τι καλύτερο απο αυτό το χουχουλιάρικο mood? :D

      Διαγραφή
  4. Σούπερ όλο to outfit !!! Πιο άνετο δεν γίνεται νομίζω!!! Όλες αγαπάμε το βουργουνδί <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα