Testing bar

Κενό

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Το ωραιότερο Boho φόρεμα για σένα!


Να τη πούμε την αλήθεια μας...με τόση 70s επιρροή στο fashion κόσμο, έναν ενθουσιασμό τον έχουμε για κάθε bohemian κομμάτι! Και μιας και στις περισσότερες γυναίκες αρέσουν τα φορέματα και δη, εκείνα τα αέρινα, ανάλαφρα, αεράτα κοινώς...το boho chic μας προσφέρει τις καλύτερες επιλογές! 

Για να σου είμαι απόλυτα ειλικρινής όμως...δε χρειάζεται απαραιτήτως να βρεις ένα φόρεμα με 100% μποεμικό χαρακτήρα. Ακόμα και αν το ποσοστό είναι μικρότερο...εσύ μπορείς να φτιάξεις το look στο πι & φι!

Κράτα σημειώσεις, το λοιπον:

Essentials

  1. Επέλεξε αρχικά ένα φόρεμα αέρινο -όχι στενό, το "ασφυκτικό" look δε ταιριαξε ποτέ με τους hippies που όσο να πεις μια ελευθερία την ήθελαν οι άνθρωποι.
  2. Διάλεξε ανάμεσα στο μονόχρωμο ή σε αυτό με τα διάφορα γεωμετρικά prints. Στη τελική, επιτρέπεται και το floral -όχι αυτό που μοιάζει με παλιό φουστάνι της θείας σου της Σούλας. 
  3. Flat shoes. Κάτι ανάμεσα σε gladiator sandal ή ankle boot με χοντρό τακούνι σε γήινες αποχρώσεις. Αν θες οπωσδήποτε κάτι σε ψηλοτάκουνο, δοκίμασε τον "μονομάχο" high heeled.
  4. Earthy κοσμήματα (ξυλινα κτλ), φτερά, οτιδήποτε μοιάζει με χειροποίητο. Τα body chains αγαπάνε επίσης το boho/gipsy look. 
  5. Ενα boho φόρεμα θα το ξεχωρίσεις απο τη γραμμή του, θα το βρεις συνήθως σε άλφα, ή σε swing γραμμή (βλ. πιο κάτω), απο τα διακοσμητικά κρόσσια, απο τις δαντελένιες ή suede λεπτομέρειες ή αυτές με τα κεντήματα, αλλά και τα πιο ανοιχτά μανίκια τύπου καμπάνα -σύνηθες στη δεκαετία του 70. 
  6. Κράτησε μια shoulder bag με ethnic σχέδια ή απλή ταμπά ή μαύρη. Τα έντονα χρώματα, το colourblock, οι μεγάλες tote bags ή οι fancy φάκελοι παραπέμπουν σε κάτι άλλο, οποτε τα ξαναχώνουμε πίσω στη ντουλάπα μας. Sorry!
  7. Αν δε κάνεις τίποτα απο τα παραπάνω...φόρα ένα καπέλο και ένα στρόγγυλο γυαλί. Αλήθεια. Φτάνει!
  8. Headbands & turbans. Αυτά.
  9. Επιπλέον προσθήκη: Κιμονό ή suede jacket ή poncho. 
  10. Μαλλιά: Πλεξούδες...πολλές...! Επιμελώς ατημέλητα. Οχι το ίσιο του οδοστρωτήρα -αν και ξέρω πόσο το λατρεύεις. Το boho, πάλι, το σιχαίνεται!
#Inspo




















Swing Dress 




Shopping List




Freepeople.com


Zara



Zara



Freepeople.com




Pull & Bear


Freepeople.com


Mango



Freepeople.com



Freepeople.com



Mango


Sheinside.com


Sheinside.com -swing


Sheinside.com -swing


Asos -swing


Freepeople.com


Freepeople.com


Asos


Freepeople.com


Freepeople.com


Freepeople.com


Some Extras...


Zara



Mango



Mango



Zara



Mango



Freepeople.com



Mango



Zara



Mango



H&M



Zara



Myfashionfruit



Myfashionfruit

PS. 
Παρόλο που το Freepeople είναι χαρακτηριστικό online store για το boho chic χαρακτήρα του, προτείνω ανεπιφύλακτα το Sheinside για τις τρομερές τιμές του αλλά και τη μεγάλη ποικιλία του!


xxx MaryS.

8 σχόλια:

  1. τι ωραίαααααααα!!!!!!!!! δηλαδή μπορώ να ξεθάψω τα ξύλινα μπιζού μου που τα έχω χαντακωμένα από τα φοιτητικά μου χρόνια!!!!! χαχα! φιλιά μαιρούλα! πολύ ωραία ανάρτηση! (βαρέθηκα να αλλάξω γλώσσα και να γράψω ποστ! χοχο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα βγάλεις...! Και εγω χαντακωμένα τα έχω αλλα για το καλοκαίρι είναι άδικο να μένουν στα ντουλάπια xD

      Διαγραφή
  2. Ανάλαφρο ιδανικό ντύσιμο για την περίοδο των διακοπών...μ'αρέσουν και τα αξεσουάρ πολύ σ'αυτό το στυλ...την καλημέρα μου Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!!! Και μένα τα αξεσουάρ ειναι τα αγαπημένα μου! Ασε που αν ντυθείς απλά, μόνα τους σου δίνουν το στυλ που ψάχνεις ;)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο στυλ, υπέροχες επιλογές Μαίρη μου...το είχα υιοθετήσει για πολλά χρόνια ειδικά το καλοκαίρι όταν ήμουν νεότερη. Το θυμάμαι βέβαια πάλι στις διακοπές αλλά μέχρι εκεί. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι ότι καλύτερο για το καλοκαίρι και ναι! ειδικά στις διακοπές...
      που είσαι χαλαρή ψυχολογικά αλλά και ενδυματολογικά ;)
      Καλό βράδυ Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  4. Έχω καταλήξει ότι το boho είναι το αγαπημένο μου στυλ!!! Πολύ ωραία ανάρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα