Testing bar

Κενό

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Zara New Collection Wishlist


Ξέρεις, τώρα λίγες ακριβώς μερούλες πριν τις πρώτες μου διακοπές αποφεύγω τρελά να μπαίνω στα μαγαζιά... Τώρα που οι "new collections" έχουν τοποθετηθεί σε βασιλική θέση -για να τη δεις μπαίνοντας βεβαίως βεβαίως- και είναι τόοοοοσο ωραία που όσο και αν θες δε μπορείς να κρατηθείς να μη δοκιμάσεις κάτι.

Το οποίο δοκιμαστήριο βέβαια, είναι το πρώτο στάδιο φρενίτιδας...
Αν το δοκιμάσεις, μετά πάει... Ερωτεύεσαι και σκέφτεσαι απο που να πρωτοκόψεις για να φύγεις τελικά διακοπές με τα λεφτά που υπολόγισες και όχι με λιγότερα!
Εμένα μου λες...

Έτσι, την έπαθα και εγώ...και ενώ μπήκα στο αγαπημένο μου ZARA καθαρά για ενημερωτικούς & εκπαιδευτικούς λόγους (φυσικά!!!) ερωτεύτηκα  ένα, δυο, τρία...και παραπάνω items  που μπήκαν ευθύς αμέσως στη wishlist μου και νομίζω πως θα με στοιχειώνουν στον ύπνο μου μέχρι να τα αποκτήσω.

Ναι, απο αυτές είμαι!

Η collection αφορά την έναρξη φθινοπώρου/χειμώνα 2015...αλλά να είσαι σίγουρη πως σχεδόν όλα -εκτός απο μερικά ελαφριά πανωφόρια- μπορείς να τα φορέσεις απο τώρα!

Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, here's my new, fresh zara wishlist:


No 1.
Φούστα 49,90€
Βρες το εδώ

No 2.
Γιλέκο -τρελό!- 59,95€
Βρες το εδώ

Νο 3.
Κεντημένο vest 69,95€
Βρες το εδώ

No 4.
Jumpsuit, 29,95€
Βρες το εδώ

No 5.
Bardot Top, 25,95€
Bρες το εδώ

No 6.
Παντελόνι, 29,95€
Βρες το εδώ

No 7.
Shorts, 25,95€
Βρες το εδώ

No 8.
Φόρεμα, 29,95€
Βρες το εδώ

No 9.
Top με βολάν, 19,95€
Βρες το εδώ

No 10.
Τσάντα,  25,95€
Βρες το εδώ

Νο 11.
Σκουλαρίκια, 9,95€
Βρες το εδώ


Είναι αυτό το κακό ρε παιδί μου...
Που ενώ ακόμα έχεις τα εκπτωσιακά να θέλουν να βοηθήσουν τη φτωχή σου τσέπη...το δικό σου μάτι πάει και πέφτει στη γωνία πίιιιιιιισω της new collection και ερωτεύεται -στη δική μου περίπτωση- τουλάχιστον 11 κομμάτια.

Να μου το θυμηθείς πάντως. Το Νο.1 ...είναι ήδη δικό μου! Απλά αγαπώ...
Και όπως πάντα, επιλέγω απλά, λιτά minimal κομμάτια που μπορώ να τα συνδυάσω με τα πάντα. 

Ετσι...γιατι το "less is more" και το "buy less, choose well" είναι τα απόλυτα!

xxx MaryS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα