Testing bar

Κενό

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Total blackness!



Είμαι απο εκείνες που πηγαίνουν για ψώνια...και φτάνοντας στα δοκιμαστήρια συνειδητοποιούν ότι οι επιλογές τους είναι μαύρες & άραχνες.
Είμαι και απο αυτές βέβαια, που κάθε φορά ορκίζονται στον εαυτό τους(φίλες, σόι και άντρα!) ότι δε θα ξαναπάρουν μαύρα και θα επενδύσουν σε κανένα χρωματάκι...για να "ξανοίξει" η ντουλάπα -όπως συνηθίζουν να μας λένε!


Οσα χρόνια και αν περάσουν...όσα ψώνια και αν κάνω θα συνεχίσω να είμαι, παρόλα αυτά,  αυτή που πάντα θα σου λέει: "Μα το μαύρο με φωτίζειιιιιιιι" -με τσιριχτή, γεμάτο ενθουσιασμό φωνή!

Δε νιώθω ενοχές. Αντιθέτως το απολαμβάνω και ψάχνω τρόπους να αναδείξω όλα μου τα σύνολα, προτού τα καταβροχθίσει η σκοτεινή μονοχρωμία! Ακολουθώντας πιστά τους κανόνες μου- που σου έγραψα πριν λίγο καιρό εδώ, για super ενδιαφέροντα και stylish total black outfits- έκανα το σημερινό "Im_in_love_with" συνολο.

Εχεις ένα oversized μακρύ πουλόβερ (τι εννοείς εσύ ακομα δεν έχεις τέτοιο;), το οποίο συνηθίζεις να φοράς με κολάν, παντελόνια,  jeans. Εγώ σήμερα επέλεξα να το φορέσω με την αγαπημένη μου φούστα ακολουθώντας τους παρακάτω κανόνες:
  1. Παίξε με τις υφές για να κάνεις τo total black outfit πιο ενδιαφέρον. Ετσι συνδύασα το αγαπημένο μου oversized πουλόβερ με τη suede mini φούστα μου.
  2. Πρόσθεσε στην εμφάνιση σου ένα αξεσουάρ που θα τη φωτίσει. Η ζώνη μου σε ταμπά απόχρωση έχει διττή σημασία. Απο τη μία φωτίζει το look μου και του δίνει χρώμα, ενώ απο την άλλη λειτουργεί ως σούπερ θηλυκή προσθήκη τονίζοντας τη μέση μου και δείχνοντας το oversized πουλόβερ μου ακόμα καλύτερο σε σχέση με την (loose) εικόνα του χωρίς εκείνη! 
  3. Eνα στυλάτο total black look συχνά καθορίζεται απο τα αξεσουάρ και το μακιγιάζ.
    Μη περιμένεις να έχεις ντυθεί top to bottom με μαύρα ρούχα και χωρίς τίποτα extra...και να μη μοιάζεις με θρηνούσα μοναχή. Να μαστε ξεκάθαρες!
    Το total black θέλει και το κραγιονάκι του...και το δακτυλιδάκι του...και το κολιεδάκι του! Εγώ επέλεξα ένα εντυπωσιακό earcuff με πέρλες που δεν αποχωρίζομαι ποτε-ποτε-ποτέ!!!


Γιλέκο* Stradivarius / Πουλόβερ H&M / Ζώνη H&M / Φούστα ΖΑRAΚαλσόν Calzedonia /
Παπούτσια Βazaar NΟIR 77 

*Το γιλέκο μπορεί να μην είναι διαθέσιμο στο site, αλλά θα το βρεις σίγουρα στα καταστήματα. 





Happy-Ηello  Gif...γιατί στο υποσχέθηκα!

Είναι πολύ εύκολο ντύσιμο και μπορείς να το φορέσεις απο το πρωί μέχρι το βράδυ. Σε μια βόλτα, στη δουλειά, σε ένα ραντεβού, ένα meeting. Είναι αρκετά προσαρμόσιμο, αφού με την αλλαγή του outwear ή του πατούμενου γίνεται πιο formal ή πιο casual, αναλόγως το πως το θες εσύ! Μη κοιτάς που εγώ το έβαλα με γιλεκάκι! Το παίζω παλικάρι...και ευτυχώς σήμερα δεν είχε κρύο! Το βραδάκι όμως επιβάλλεται κάτι πιο ζεστό. Κοινώς, μακρύ μανίκι!







Photography by Stavros Giannakoulakos



2 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαιρούλα!!!! Τι ωραίο συνολάκι όμως!!! Μπορείς να επιμένεις total black αλλά να το σπας με κάποιο φαντεζί αξεσουάρ. Λοιπόν σου έχω ένα βραβειάκι πολύ ταιριαστό το οποίο μάλιστα θα έπρεπε να στο είχα παραδώσει εδώ και πολύ καιρό αλλά απουσίαζα. http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για το σχόλιο κ γία το βραβείακι! <3
      Το total black δε νομίζω να το αφήσω... το αγαπώ!

      Διαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα