Testing bar

Κενό

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Dear Santa...



Με εκείνα και με τούτα...να τα αποτελέσματα.
Έφτασε 9η Δεκεμβρίου και εμείς ακόμα εδώ, δεν έχουμε στολίσει. Δε πρόλαβα καν να στείλω τις ευχές μου και το γράμμα μου βεβαίως στον αγαπημένο Santa.

Έψαχνα να βρω το ιδανικό χριστουγεννιάτικο δέντρο για το MaryLand. Θέλω κάτι καλόγουστο, όμορφο. ξεχωριστό...και φυσικά δημιουργικό!


Αποφάσισα λοιπόν, σήμερα να "στολίσω" για να μπούμε και επίσημα εδώ μέσα στο κλίμα των εορτών!


Ένας υπέροχος τρόπος να κάνουμε κάτι διαφορετικό απο το κλασικό χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι να κοσμήσουμε έναν άδειο τοίχο μας με στολίδια, ή αυτοκόλλητα, φώτα, αστέρια που θα δίνουν το σχήμα του ελάτου.

Αυτό είναι το δέντρο μας στο MaryLand, λοιπόν:



Με μερικές λωρίδες ξύλου στη σειρά, λίγα όμορφα στολίδια και φαντασία είναι έτοιμο! Φυσικά, δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι σωστές κάλτσες για τα δώρα του Santa...




Και μιας και λέμε για το Santa...

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή είναι ο αγαπημένος celebrity του κόσμου. Μικρών και μεγάλων. Τον συζητάμε, τον περιμένουμε... Του γράφουμε! 

Παλιότερα γράμμα... σήμερα e-mail, inbox στο facebook, tweet, tag-αρισμένη φωτογραφία του στο instagram, poke στο προφίλ του στη περίπτωση που μας ξέχασε! Τόσα καλά παιδάκια στο κόσμο τούτο...να αφήσει εμάς πίσω;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω και φέτος μια λίστα να του δώσω...

Θα μπορούσε να περιέχει πολλά, κυρίως υλικά. . . μα θα προσπαθήσω να περάσω στα σημαντικότερα, μιας και θα τρέχει και δε θα φτάνει, μέρες που είναι, θαρρώ!




Αγαπητέ Santa,

Θα έλεγα ότι ήμουν ένα καλό κορίτσι. Εντάξει, όχι και τέλειο...τρωγόμουν εν πάση περιπτώσει. 
Δε θα ζητήσω πολλά, θα προσπαθήσω να μην είμαι άπληστη εκτιμώντας τουλάχιστον όλα όσα έχω. Αλήθεια προσπαθώ...και ας μη πετυχαίνει πάντα- ποιος το καταφέρνει 100% άλλωστε;

Αν συνοψίσω όλα τα "θέλω" και "χρειάζομαι" που έχω στο μυαλό μου...θα καταλήξω μάλλον σε ένα κοινό σημείο, Santa. Φέτος, έχω ανάγκη πραγματικά να φέρεις στο τσουβαλάκι σου μπόλικη ηρεμία για το κεφάλι μου. Έτσι, όποια ανησυχία, όποιος φόβος, όποιος πόνος να εξαφανιστεί ευθύς αμέσως. Μια αλλαγή οπτικής και μια αίσθηση ανακούφισης θα είναι ευεργετικές πινελιές για το καινούριο χρόνο!

Γιατί, ξέρεις, πως η εσωτερική ηρεμία είναι σημαντικότερη απο κάθε τι άλλο. 

*Και...μιας και σε πετυχαίνω

Αν είσαι σε καλή διάθεση και έχεις όρεξη να προσφέρεις (cross your fingers girls!) ...δέχομαι το pinterest στη ντουλάπα μου και ένα χάπι που να ρυθμίζει τον άτιμο, προδότη μεταβολισμό μου.

Ναι, Santa... ήμουν καλό κορίτσι, μπορείς!

Ευχαριστώ!
Θα σε σκέφτομαι...και εσένα...και τη καινούρια γεμάτη υποσχέσεις (και όχι μόνο) ντουλάπα μου :) 
Καλές δουλειές....


xxx MaryS.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα