Testing bar

Κενό

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Sleeping Beauty: Vichy Idealia Skin Sleep


Πριν λίγες μέρες σε μια συζήτηση με φίλες περι περιποίησης, πρόληψης κτλ...καταλήξαμε ότι τώρα που φτάσαμε επισήμως τα 26 (ακόμα και αν προσπαθούμε κατ εξακολούθηση να το αρνούμαστε) πρέπει να αρχίσουμε να παίρνουμε καμιά κρεμούλα περιποίησης, πρόληψης, ενυδάτωσης. Τα γνωστά για τα κάλλη του προσώπου μας!

Αποφάσισα, λοιπόν -με όλο το κουράγιο των εικοσι έξι μου χρόνων- να περάσω μια βόλτα απο το φαρμακείο της γειτονιάς μου και να εξερευνήσω τα διαθέσιμα και πιο κατάλληλα, για αυτό που ζητάω, προιόντα. 

Κάπου εκεί...μέσα στην έρευνα μου η φαρμακοποιός με ρώτησε τι ψάχνω και μου πρότεινε τη καινούρια κρέμα νυκτός της Vichy, Idealia Skin Sleep. Και εδώ να σου τονίσω, πως παρόλο που δεν έχει παραπάνω απο δυο μήνες κυκλοφορίας, τα reviews της είναι εξαιρετικά. 

Κάπως έτσι αποφάσισα να εμπιστευτώ τη φαρμακοποιό μου και να τη δοκιμάσω, λοιπον.

Εν συντομία να σου πω, πως αυτή η κρέμα απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος (σημαντικό!), περιέχει θαυμάσια -και απαραίτητα για την επιδερμίδα σου- συστατικά όπως το υαλουρονικό οξύ, βιταμίνη Β3, θρεπτικά έλαια απο καρπό βερίκοκου, LHA για απολέπιση, καφεΐνη και αδενοσίνη για να ενεργοποιείται η μικροκυκλοφορία, ενώ το άρωμα της σου θυμίζει ένα συνδυασμό γιασεμιού και πράσινου τσαγιού.

Η Idealia Skin Sleep μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και απο σένα που έχεις αρκετά ευαίσθητη επιδερμίδα ενώ το ιαματικό νερό που περιέχει, σκοπό έχει να σου χαρίσει αναζωογονηση -και ναι(!), το καταφέρνει!

Τη χρησιμοποιώ ήδη μια βδομάδα και τα αποτελέσματα μπορώ να σου πω, έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες μου.
Δοκιμάζοντας τη αρχικά έχεις μια λίγο-πολύ κολλώδη αίσθηση, αφου φέρνει λίγο σε υφή gel που μέσα σε λίγα λεπτά όμως, απορροφάται και το πρόσωπο σου σταματά να έχει αυτή τη περλέ όψη -που λέω εγώ.

Κάθε πρωί μετά την εφαρμογή της Idealia Skin Sleep, ξυπνάω με ορατή διαφορά στην επιδερμίδα μου. Φαίνεται πιο δροσερή, πιο ξεκούραστη -ακομα και τις μέρες που κοιμάμαι ελάχιστα λόγω της εργασίας μου- απαλή και εμφανώς πιο λαμπερή απο όσο θα μπορούσε να είναι με 4-5 ώρες ύπνου...

Γι αυτό, στη συνιστώ ανεπιφύλακτα -ειδικά για σένα που δε κοιμάσαι όσο θα ήθελες και ψάχνεις κάτι να βοηθήσει το δέρμα σου- και ελπίζω να σε βρει το ίδιο ικανοποιημένη! 

Πριν κλείσω το συγκεκριμένο review, θα ήθελα να κάνω μια τελευταία παρατήρηση που ενώ θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποτελεί αυτονόητο, συχνά δεν είναι.
Όταν ψάχνουμε για τέτοιου είδους προιόντα, είναι σημαντικό για εμάς ως καταναλωτικό κοινό να απευθυνόμαστε σε άτομα με γνώση και προθυμία να μας εξυπηρετήσουν, ώστε αφότου ακούσουν με προσοχή τι είναι αυτό που χρειαζόμαστε να μπορούν να μας δώσουν τις κατάλληλες για τις ανάγκες μας εναλλακτικές.

Στο φαρμακείο Χ. Χαλκίδης, στο Κορδελιό Θεσ/νίκης, βρήκα ακριβώς αυτό που ήθελα...και είμαι σίγουρη πως θα το βρεις και εσύ!


Κάνε μια επίσκεψη στο χώρο τους και πες μου την άποψη σου, ενώ παράλληλα σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά στην ενημερωτική (και "εκπαιδευτική" συχνά) σελίδα του φαρμακείου εδώ, για να ενημερωθείς για τις προσφορές αλλά και τα πολλά events που συχνά διοργανώνει! 

Extra Info:

Η Vichy διοργανώνει τον σούπερ διαγωνισμό #WakeUpBeautiful με τη Ιdealia Skin Sleep! Αν δε το γνωρίζεις, ρίξε μια ματιά...και που ξέρεις; Μπορεί να είσαι εσύ η τυχερή!

xxx MaryS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα