Testing bar

Κενό

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Shopping list: Μανίκι Καμπάνα


Και αφού μιλήσαμε...και αναλύσαμε...και είπαμε πως θα φορεθεί το trend αυτή τη season (δες εδώ), όπως σου υποσχέθηκα...σήμερα στο ρεπό μου σου έχω τη shopping list με ότι φουσκωτό, καμπανέ μανίκι υπάρχει στην αγορά!

Enjoy ;)

Bρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Bρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Όπως καταλαβαίνεις....το ανοιχτό μανίκι δένει τέλεια με ένα 70s look...
Και όπως είπαμε...μη ξεχνάς τις λέξεις κλειδιά:
  • Boho
  • Δαντέλα/crochet
  • 70s

xxx MaryS.

4 σχόλια:

  1. Επιτέλους!! Λευτεριά στα κορίτσια με χοντρό μπρατσάκι!! Τα καλοκαίρια δεινοπαθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα και ζηλευτά όλα και μπράβο Μαίρη μου, έχεις σούπερ γούστο!! Μια παιδική απορία: αν θελήσουμε να ψωνίσουμε από ξένα sites μπορούμε μετά τα capital controls? Έχεις επιχειρήσει εσύ ή κάποια άλλη κοπέλα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποπη μου καλησπέρα! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Χαιρομαι που σ'αρέσουν οι προτάσεις μου!

      Οσο για την απορία σου...απο όσο γνωρίζω δεν υπάρχει πρόβλημα! Σε πολλά μπορείς να πληρώσεις και μέσω χρεωστικής ή paypal -αν όχι με πιστωτική- και λόγω του ότι είναι e-shops υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων!
      Αν σε ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένο e-shop, το ψάχνω και σε ενημερώνω εννοείται!
      Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου μέσω της σελίδας μου στο fb ή το InMaryLand mail ;)

      Διαγραφή

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα